woensdag 12 juni 2013

SPONSORPLAN 2





Eerder in dit jaar verkocht ik mini stylussen aan vriendinnen van mij.
En die verkochten heel goed daarom ben ik er weer mee begonnen:

 

 

 

 
En omdat ze gewoon super uper handig zijn heb ik ze ook nog voor de tablet.

 

 

 

 

 

Helaas blijven deze niet plakken op je iPad zoals die van mijn mama. 
Maar ze zijn echt super handig.
 
Binnenkort krijg ik weer nieuwe dus dan zijn alle kleuren bij de grote stylussen er ook weer en een nieuw model.  Dit zijn de nieuwe:




 
 
 
 
Als je me sponsort krijg je gelijk een visitekaartje waarop mijn blog staat.
 
 
The extraordinary is in what we do not who we are

Bedankt voor het sponsoren !     
Volg me op mijn blog:

 

Femkegoestonewyork.blogspot.com
 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten